CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 12, 2010

Anak siapa?? 10.10.10

assalamualaikum~

just saja-saja nak tulis kat sini.
ingat tak waku PAI hari ahad(10.10.2010)

tak ingat ke..?

alah.. yang ustazah tulis tarikh kahwin macam kat bawah ni :

- tarikh : 20.02.2020
- masa  : 20.20 (pagi @ petang. lalala~)
- mas kahwin : 202020 (lalala~)

masa ni umur kita da 26 tahun. Terfikir, apa akan jadi pada kita bila besar nanti??

berbalik kpd citer asal

ada satu part tu (tak berapa ingat sgt kisah tu)

ustazah adalah cerita-ceriti hingga terkeluar pasal anak sulung dan nak bongsu, syida pon menyampuk kat belakang,

syida : saya bukan anak sulung dan bukan juga anak bongsu.

saya : pelik, bukan syida anak sulung ke?? (terfikir dalam hati)

syida : tapi saya anak Halip dan Samsiah.

saya : haha~

terkena rase, padahal dah tau yang syida tu suke wat lawak~
(mungkin tak sume orang tahu, dan sekarang korang dah tahu kan??)

mungkin korang rase tak kelakar sebab aku tak pandai nak menhidupkan cerita dengan menulis. masih sedang belajar untuk meningkatkan kemahiran aku. lalala~

p/s: kemerapuan aku sudah menjangkiti kat blog ini.

0 komen:

Post a Comment

Comel Tak Zirafah Kat Tepi Tu??